Online účtenka

Časté otázky
… a odpovědi na ně 😉

Co je to Online účtenka?

Online účtenka je webová aplikace, která umožňuje jednoduše zasílat vaše účtenky do elektronické evidence tržeb (EET) a zároveň vytvářet a tisknout účtenky pro zákazníky.

Kolik mě bude stát?

Online účtenka stojí 98 Kč na měsíc nebo 980 Kč na rok. Je na vás jakou variantu si vyberete. Platba se provádí bankovním převodem. Veškeré podklady pro platbu naleznete po přihlášení v sekci Nastavení / Předplatné.

Potřebuji Online účtenku?

V září 2019 byla schválena novela zákona o evidenci tržeb, začátkem roku 2021 tedy dojde ke 3. a 4. vlně EET. Pokud si nejste jisti, zda Online účtenku opravdu potřebujete, můžete si to jednoduše ověřit zde. Stačí jen vyplnit vaše IČO a během chvíle zjistíte, jestli spadáte do skupiny podnikatelů s povinností elektronické evidence tržeb.

Jak Online účtenku získám?

Je to jednoduché, stačí pouze projít registračním procesem a vyplnit potřebné údaje. Po dokončení registrace již můžete Online účtenku naplno využívat.

Jaké zařízení potřebuji?

Postačí vám jakýkoliv chytrý telefon se systémem Android nebo počítač s Windows, v obou případech s připojením k internetu.
Pro tisk účtenek je poté potřeba dokoupit tiskárnu účtenek, viz další bod.

Potřebuji tiskárnu?

Pokud chcete být ekologičtí a šetřit naše životní prostředí, můžete se se svými zákazníky domluvit na zaslání účtenky do e-mailu nebo jim pouze napíšete kód, pod kterým účtenku na stránkách onlineuctenka.cz naleznou, tiskárnu nepotřebujete.